luni, 4 iulie 2011

Castigatoare Travel Kit Sigma!

Buna dragelor!


Concursul a avut loc pe facebook, acolo am pus si filmuletul cu extragerea, dar listele am decis sa le pun aici ca sa fie mai ok.
Din pacate 8 fete au avut sub 30 de like-uri si am fost nevoita sa le descalific, n-ar fi fost corect fata de celelalte fete care s-au straduit. Dar ma gandesc ca pe viitor sa scad usor baremul. :)
Deci, fetele ce au indeplinit conditiile [au avut minim 30 de like-uri]:
Si cum a aratat lista dupa ce am trecut fiecare fata de cate ori trebuia:

Numarul 21 a fost cu noroc! 


Felicitari castigatoarei!!!


Multumesc tuturor fetelor care au participat!
Filmuletul cu extragerea il puteti urmari pe fan page-ul meu. [se afla in coloana din dreapta a blogului]:)
 Pupici!

3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...