luni, 6 august 2012

Review: Crema exfolianta si Crema pentru calcaie crapate Titania

Buna, dragele mele!
Imi cer scuze ca postez atat de rar, am avut niste mici probleme, plus ca am schimbat locul de munca si (pentru cateva zile) am lucrat si la fostul job, si la actualul. :) De saptamana viitoare sigur voi apuca sa postez mai mult si sper sa va placa. N-am uitat nici de giveaway, v-am promis ca ma voi gandi la ceva dragut.
Acum sa trecem la fapte, deoarece vreau sa va spun parerea mea despre cremele Titania care m-au cucerit. V-am aratat aici toate produsele primite spre testare de la Apollo Mod Distribution, carora le multumesc frumos.

Crema exfolianta Titania - 75ml
<< Crema pe baza de coaja de nuca indeparteaza in mod delicat pielea aspra de pe talpi, gambe si coate. Uleiul de crusin lasa pielea moale si ii reda supletea. Extractul de castane, allontion si glicerina vitalizeaza si regenereaza pielea si ii ofera hidratarea necesara.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Produs in Germania. >>

Ador aceasta crema! Are un miros discret si foarte placut si e o placere sa o folosesc. De fiecare data ma simt de parca as beneficia de un masaj minunat. Cred ca va fi minunata si la iarna, deoarece atunci cand o masez imi incalzeste usor pielea. 
Exfoliaza bine, dar delicat, nu lasa pielea rosie si iritata deloc, ci catifelata si moale. Mie imi place foarte mult si cu siguranta o voi cumpara cand se va termina. 
Imbunatatirile chiar se vad - de cand o folosesc, talpile mele arata mult mai bine.
In magazine o puteti gasi la aproximativ 11 Ron, dar va asigur ca ar merita mai mult de atat!


Crema pentru calcaie crapate Titania - 75ml
<< Asigura ingrijirea intensiva pentru pielea uscata, crapata si aspra a picioarelor tale. Contine lanolina pentru hidratare si un complex de ingrediente active: bisabolol pentru calmare, extract de castane pentru fortificare, mentol racoritor si camfor. Pantenolul mentine nivelul echilibrat al umezelii. Contine uree hidratanta.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Produs in Germania. >>

Si aceasta crema e o necesitate! Cred ca stim cu toate cum e sa ai calcaie aspre si sa-ti fie rusine sa porti sandale elegante. Ei bine, crema aceasta chiar face ce promite si te scapa de griji. 
Eu o folosesc de obicei seara, pun un strat mai grosut si las sa intre in piele. Se absoarbe complet cam intr-o jumatate de ora, lasand pielea foarte catifelata si fina.
I-am dat-o si iubitului meu sa o testez si a luat-o cu el in concediu, deci va dati seama ca l-a incantat. A spus ca-si face foarte bine treaba si ii place mult ca nu are un miros deranjant, e chiar placut. Are un miros parca floral si usor mentolat in acelasi timp.
Mi-a mai spus ca se vad imbunatatiri chiar de la prima aplicare, cand pielea devine mult mai catifelata fata de cum era. Nu pot decat sa-l aprob, deoarece am observat aceleasi efecte.
Puteti gasi crema in magazine la un pret de aproximativ 13.4 Ron. 

Care e produsul vostru Titania preferat? Eu va spun sincer ca n-as putea alege, cremele sunt minunate!
Va pup, sa aveti o seara frumoasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...