joi, 20 decembrie 2012

TAG: Craciunul de ieri vs Craciunul de azi

Buna, dragele mele!
Stiu ca scriu tare rar, din pacate nici timp sa scriu review-uri programate nu am, asa ca momentan va rog sa ma scuzati, o sa incerc sa-mi gestionez mai bine timpul.. Acum nu e o perioada tocmai buna pentru mine, tocmai am aflat ca voi lucra inclusiv duminica aceasta, asa ca totul e bine si frumos.. :)
Dar ca sa recuperez din restantele la taguri, am decis sa le fac acum pe cele din perioada iernii, asa ca azi onorez tagul pe care mi l-a dat Andreia, careia ii multumesc frumos pentru nominalizare! 

1. Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?
- Toate au fost foarte frumoase, de fapt, au fost cele mai frumoase. Cred ca atunci cand esti copil ti se acorda mai multa atentie si te bucuri mai mult de cadouri. Eu primeam si de la parinti si de la bunici, sub brad, in geamuri.. Mereu eram fericita!

2. Care este cel mai frumos Craciun recent?
- Hmm, toate sunt frumoase, e magia specifica sarbatorilor de iarna.. N-as putea alege unul, daca sunt cu persoana iubita si ne uitam la filme de Craciun, e perfect pentru mine. :)

3. Care a fost colinda ta preferata in copilarie?
- Nu stiu daca a fost preferata mea, dar mereu colindam aceeasi "Scoala gazda din patut" [Florile dalbe], probabil fiindca ma amuzau versurile si erau usor de retinut.

4. Care a fost filmul tau preferat de Craciun in copilarie?
- Eh.. "Singur acasa", se putea altfel? :)) E de Craciun, e comedie.. perfect! :)) Si imi plac tare mult filmele cu papusi care se transforma in femei :))

5. Care este filmul tau preferat de Craciun in prezent?
- Nu am un preferat, atata timp cat e zapada, e un Mos si o actiune interesanta, imi place si ma uit cu drag.

6. Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mica?
- Intr-un haos total! :)) Puneam orice oriunde, dar retin cum ma certa mama mereu: "Nu pune doua lucruri de aceeasi culoare alaturate!". Eu il impodobeam cu globuri, bomboane de brad din belsug [ca sa am ce sa fur de cate ori treceam pe langa el..lasam doar ambalajul atarnand in brad! :))] si puneam chiar si mandarine. :)

7. Cum impodobesti bradul in ziua de azi?
- Nu am spatiu pentru a imbodobi un brad mare, asa ca am unul artificial de vreo 40cm.. E impodit din fabrica, dar l-am umplut cu bomboane. :)) Mie mi-ar placea un bradut artificial alb, pe care sa-l imbrac tot in albastru si argintiu sau in mov sau in rosu. :)

8. Crezi in Mos Craciun? De ce da sau de ce nu?
- Cred, altfel nu primesc nimic. O sa-i si cant "Mosule, ce tanar esti,/ E al doilea an cand vii la mine.." :))

9. Iti place reclama clasica Coca Cola, cea cu "Sarbatorile vin" si camioanele luminate?
- Pot spune ca-i reclama mea preferata de Craciun? :)) O si cant, zau!

10. Unde este [sau unde ar fi] locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?
- Intr-o cabana, la munte, doar eu si Mosu', foc in semineu si filme bune.. Fara telefoane care sa sune, fara oameni care sa-mi strice magia sarbatorilor.. Sunt mai singuratica de felul meu, dar mi-ar placea si o mini-petrecere cu prietenele dragi, desi pe cateva din ele le cunosc doar virtual. :) Desi toata lumea prefera sarbatorile in familie, eu mereu fug de asta, daca nu-i familia mea nu ma simt comod, iar daca e familia mea..ei bine, are cineva grija sa ma faca sa ma simt incomod. :))


11. Brad artificial sau natural?
- Imi plac brazii artificiali deoarece au crengile mai dese si par mai plini. In plus, le poti pozitiona crengile cum vrei si au si varful perfect. :) Cei albi merg de minune impodobiti intr-o culoare sau doua, iar cei verzi ii imita bine pe cei naturali. Insa mie imi plac si bradutii naturali, cei argintii in special, dar cand ma gandesc la cati se taie de sarbatori..mai bine unul artificial.

12. Cat de importanta crezi ca este zapada in preajma Craciunului?
- O s-o spun asa: "Daca nu-i zapada, unde-i Craciunul?" :)) Deci pentru mine e foarte importanta, e o parte din Craciun. :) 

13. Ce inseamna Craciunul pentru tine?
- Perioada in care majoritatea oamenilor par sau incearca sa fie mai buni si mai amabili. Unora le reuseste, altora nu prea, dar macar incearca. :))
E o atmosfera speciala, cred ca e sarbatoarea mea preferata. Peste tot sunt decoratiuni, luminite, oamenii fac/cumpara prajituri, gospodinele fac fel de fel de bunatati.. Mie imi place sa mananc mult sau macar putin din toate bunatatile. :))

14. Primesti colindatorii de Craciun?
- Cand stateam acasa la mama [la tara], mereu primeam o groaza de colindatori si-mi placea sa-i ascult. La oras mi se pare ca nu e la fel, dar primeste bunica mea, eu nu stau acasa de Craciun.

15. Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
- Cum am zis cand eram mica ma bucuram mai mult de cadouri, insa..anul trecut am primit inelul de logodna de Craciun. :) Iar de cand eram micuta, imi amintesc sirena mea frumoasa - o Barbie-sirena superba, cu codita mov.


Deoarece mai toate fetele au facut tagul, nu voi nominaliza pe nimeni. Daca nu aveti blog, va invit sa-mi spuneti in comentarii ce va placea la Craciunul din trecut si ce va place la Craciunul de acum. Eu va mai spun ca ador imaginile cu peisaje de Craciun, iar preferatele mele sunt cele ireale. :)

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...