vineri, 15 noiembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 20

Buna fetelor!

Iata ca am ajuns si la cea de-a 20-a imbulinare, alaturi de  Dee si Alexia, scumpele mele care ma iarta de fiecare data cand postez mai tarziu.
Sper ca le-ati vizitat si ati vazut cat de frumos au imbulinat-o!
Acum incerc si eu sa le prind din urma.


Desi imi gasesc greu ideile pentru noile imbulinari, am stiut ca pentru astazi vreau ceva simplu, cat mai simplu si usor de realizat. Nu a iesit tocmai cum am visat, insa imi place.
Am folosit oja MIYO Grape, care are o nuanta superba de verde - o gasiti pe Magiq.ro, alaturi de multe alte nuante, cel putin la fel de frumoase.
Culoarea fost putin greu de surprins in poze, insa am reusit sa ma apropii de nuanta reala.
Oja are 8ml, pensula permite aplicarea usoara, iar sticluta "patratoasa" imi place. Am aplicat-o in doua straturi si apoi am facut bulinele. Oja aceasta are un luciu frumos, iar nuanta e mata si cremoasa, daca o pot descrie asa.


Bulinele au fost realizate cu oja neagra - Farmasi, gri - Benecos si alba - Cairuo.
Va place imbulinarea mea?

Va pup, sa aveti o zi minunata si un weekend de vis, pe mine ma asteapta unul full la job. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...