vineri, 7 februarie 2014

Colaborare: Vinerea imbulinata 26

Buna fetelor!

E vineri, in sfarsit, si e zi de imbulinareee! Credeti ca voi lipsi, nu? Ei bine, la mine inca nu e 11, am o scuza. :))
M-am tot gandit si razgandit, dar pana la urma am decis ca daca mi-e dor de ceva dark, apoi dark sa fie - am pus mana pe negru si l-am indulcit cu fuchsia si bej-auriu. Sper sa va placa ce a iesit!

Am folosit oja neagra Orly, oja fuchsia Astor si oja bej cu particule aurii Essence. Rezultatul imi place mult si cred ca da bine si pe unghiute scurte, tocmai a decis una din ele ca ar fi cazul sa "crape" si astfel sa ma oblige sa le scurtez pe toate. Mereu patesc asta cand reusesc si eu sa am unghii lungi si frumoase..

Va place manichiura mea, ati purta-o? Nu uitati sa treceti si pe la Dee si Alexia, sunt sigura ca vor uimi!
Pupici, sa aveti o zi minunata!

EN:
Hello ladies!

Today I'll show you a dotted manicure, I hope you like dots as much as I do. Every two weeks on friday, me, Dee and Alexia we are posting different manicures, all with dots. We call this collaboration "Vinerea Imbulinata" and I can't really translate it, but I think it sounds like "The Dotted Friday" or something like this. :)

For this manicure I used a black nail polish from Orly, a fuchsia one from Astor and a beige-gold one from Essence. I hope you like it, I think it looks great on both long and short nails, like mines. 
Let me know what you think, I love your comments!
Wish you all a wonderful day!
Hugs,
Alexantza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...