vineri, 22 iulie 2011

Wedding cakes!

Buna!
Poate stiti ca este o emisiune pe Euforia TV - "Tortul miresei - Opere alese". Am vazut-o de cateva ori si am ramas fascinata de torturile prezentate. E nevoie de multa munca, dar rezultatul este spectaculos si perfect!
In emisiune sunt patru cofetari din patru colturi ale lumii, care arata cum fac torturile pas cu pas.
Mie imi plac mult cele facute de "The Cake Girls", "patroanele" fiind chiar 2 surori, Mary si Brenda. E foarte frumos sa vezi cat suflet pun in ceea ce fac.
Si acum, imaginile[nu doar torturi facute de cei de mai sus, ci si alte modele gasite pe google]:
"The Cake Girls"










Modele facute de alti cofetari:













[Sursa foto Euforia + google.com]

Mie mi-ar placea un tort mai..asa:

Glumesc!:)) Dar ar arata bine, nu?:D

Va pup!

4 comentarii:

  1. Yami,yami cred ca ce bune sunt...salivez:X:X:X Ai reusit sa imi faci o pofta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare emisiunea...am vazut si eu cateva emisiuni, dar nu stiu de ce in ultimul timp am uitat de ea....si torturile arata bestial....apropo, la ce ora si cand poate fi urmarita?

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar m-a facut sa rad ultima poza:))si ma gandeam daca o sa acc cel care mi va fi sot asa ceva:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. haha ce tare este ultimul:)) foarte funny..mi ai facut o pofta:D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...