luni, 21 mai 2012

LOTD: I ♥ Blue

   Buna, dragele mele!
   Iar am lipsit cam mult, insa am fost tare prinsa cu alte lucruri. Am facut azi si cateva poze la produsele cumparate in ultima vreme, dar pana reusesc sa le editez m-am gandit sa va arat machiajul meu albastru. Am pozele de saptamani cred, dar nu m-am gandit sa le postez pana acum.
Stiti ca se spune ca ochii albastri nu trebuie machiati cu albastru, nu? Ei bine, regulile au fost facute ca sa pot eu sa le incalc! :)) 
   Nu-mi amintesc exact toate fardurile folosite, insa albastru metalic e din trusa Circus de la Sleek. E o culoare minunata, la fel ca si movul metalic din aceeasi trusa. 
   Nu stiu daca mi-a iesit bine sau nu; nu e un machiaj dramatic, e doar ceva simplu, de aceea am doar 2 poze.



M-as bucura sa-mi spuneti ce parere aveti la comentarii! :)

Va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...