vineri, 17 august 2012

Glittery Friday

Buna, fetelor!
Nu v-am aratat de mult o manichiura, asa ca m-am bucurat cand bloggaritele pasionate de manichiura au dat start acestei colaborari - Glittery Friday (proiectul care va face blogosfera sa straluceasca!) - si, desi alaltaieri mi-am ciopartit unghiutele, am facut totusi un model sclipicios, sa nu raman mai prejos. :))
Sper ca pe viitor sa fie cat mai multe astfel de proiecte...si sa ma includa si pe mine. :)) pe atunci sigur voi face lucrurile din timp, deoarece pozele de ieri nu m-au multumit, insa timpul nu mi-a permis sa le refac.


[Imi cer scuze pentru ca n-am sters lacul de pe cuticule, mi-am facut unghiutele acasa la iubitul meu si, desi am luat o tona de lacuri cu mine, am uitat acetona si uleiul pt cuticule (se putea sa nu uit ce era mai important?!)]
Evident ca am facut manichiura pe fuga, nu prea stiam ce sa fac pe niste "tentative de unghii", ca la cat sunt de mici nu-mi vine sa le zic unghii. Totusi, sper sa va placa si sa apreciati incercarea.:)
Va rog frumos sa aruncati cate o privire si la celelalte fete, sunt sigura ca veti descoperi modele superbe:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...