miercuri, 28 septembrie 2011

D'ale mele..

Buna fetelor! :)
Incerc sa scriu cu entuziasm pe blog si nu reusesc. Cred ca-s cu capul in nori si pur si simplu mi-e lene sa editez poze cu ce as vrea sa va arat [si cand zic editat ma refer la cropuit, marcat si eventual modificat contrastul unde e necesar].
Acum doua zile am aflat ca am castigat Giveawayul ELF al Andreei si inca plutesc de fericire!:X Asa-s eu, ma bucur si daca primesc o oja de 5lei, cum sa nu ma bucur cand castig un astfel de premiu?! Ii multumesc frumos inca o data!:D
Si astazi am primit un coletel de la iuby meu cel scump. Si surpriza..mi-a pus parfumul pe care-mi doream sa-l incerc.:D Voia sa-mi ia Chalou albastru - preferatul meu [sau Chalon :-?], insa cum nu era, mi-a luat Suddenly, ca tot i-am zis ca-s curioasa cum e. [Honey, I  U too!]


O sa incerc sa ma mobilizez sa scriu pe blog, mi-as dori sa fac atatea si nu am timp.. Am de terminat un proiect pentru facultate, poate dupa aceea voi avea mai mult timp la dispozitie. Oricum am de gand sa fac o postare de tip "Wishlist" ca sa realizez si eu ca trebuie sa strang niste banutii pe care sa-i dau dupa aceea pe chestii de care am nevoie. :))


Ma scuzati daca va deranjeaza vorbaria mea, aveam nevoie sa scriu ceva. :)


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...