marți, 20 septembrie 2011

Random [again..] + Colier ♥

Buna dragelor!
Azi nu mi-a mers prea bine, sunt foarte obosita si nu am chef de multa vorba.
Am fost la doctor, n-am mai fost de iarna trecuta parca, pentru ca mi se umfla un ochi.. Dupa multi ani de zile [cam de cand am inceput liceul] am iesit din casa fara niciun fard pe pleoape si nici un strat de rimel. Ciudat, dar m-am simtit bine [desi aratam ca fanul]. :)) M-am razbunat si pe langa fdt, am folosit si pudra stralucitoare pe pometi.
Am avut cam mult de umblat prin oras si s-a dovedit ca botinele mele din postarea anterioara sunt lenese, ma dor ingrozitor talpile, atat de tare ma dor incat nu sunt sigura ca maine voi putea calca fara durere. Dar macar am rezolvat ce era de rezolvat si mi-am cumparat si 4 oje, sper sa reusesc sa fac poze si postare maine. :)
Va arat si o poza cu un colier absolut superb, il gasiti pe pagina facebook si costa 17 lei. Eu m-am indragostit de el! ♥
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...