luni, 16 ianuarie 2012

Final de campanie Palette Mousse Color

Buna dragele mele!
S-a incheiat campania de testare Palette Mousse Color la care am participat datorita  trender.ro, au trecut cam 3 saptamani de cand va aratam rezultatul vopsirii cu nuanta 465 Saten Ciocolatiu in aceasta postare.
Dupa acest timp parerea mea e ca aceasta vopsea merita cumparata, desi stiti ca m-am plans de mancarimi ale scalpului, tot o recomand. De ce? Pentru ca in acest timp culoarea nu a iesit decat putin din par, atat cat sa se vada mai bine reflexele de ciocolata roscata [nu ma pricep deloc sa descriu o culoare!:))].
Am facut poze ieri si acum 2-3 zile in diferite lumini, ca sa pot suprinde mai bine culoarea.

Cam asa se vede in lumina puternica:
La finalul campaniei vreau sa insir ce nu mi-a placut si ce mi-a placut.
NU mi-a placut:
-recipientul care a necesitat reparatii, deoarece scapa stropi - am reusit sa imprastii cativa pe covor, noroc ca nu se vad
-mirosul - ma asteptam sa fie mai placut, insa nu e chiar atat de "delicios" pe cat promite
-am avut mancarimi ale scalpului cat timp am stat cu vopseaua in par si in prima zi de dupa vopsire
-culoarea rezultata a fost mai inchisa decat cea de pe ambalaj - dar asta poate sa difere in functie de nuanta parului inainte de vopsire

Mi-a placut:
-aplicarea usoara a vopselei - m-am vopsit singurica fara niciun ajutor si rezultatul a fost foarte bun
-culoarea a iesit foarte putin din par, desi il spal o data la 2 zile
-pentru mine este un plus, dar pentru alte persoane ar fi un minus: parul nu a fost chiar atat de matasos ca in cazul altor vopsele; eu chiar imi doream sa ramana usor mai aspru si chiar asa a ramas, nu foarte aspru, dar nici atat de fin si matasos cum era inainte de vopsire
-mi-a placut foarte mult balsamul ce vine odata cu vopseaua, m-a cucerit mirosul lui mai mult decat alte aspecte :))

In concluzie, eu as cumpara aceasta vopsea si cu siguranta ma voi uita dupa ea cand voi avea nevoie de o vopsea de par, poate incerc si alte nuante apropiate. Consider ca isi merita banii, chiar daca are unele aspecte mai putin placute, sa luam totusi in calcul fatul ca toate vopselele de par au atat aspecte bune, cat si aspecte mai putin bune.

Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...