luni, 30 ianuarie 2012

Random + Bratarica

Buna seara, dragele mele!
Nu am nimic important sau interesant de spus, dar mi-era dor sa scriu. :)
Nu am nici o dispozitie prea buna in momentul de fata, deci nu va voi povesti prea multe.
M-am gandit ca n-am mai postat de mult timp poze cu ce-am mai bijuterit, de fapt nu am mai facut ceva de destul de mult timp. Dar zilele trecute am realizat o bratara cu o bufnitica imbufnata [asa ca mine:))] si o pereche de cercelusi, pe care am uitat sa-i pozez.
Pe facebook am adaugat cateva accesorii care nu sunt facute de mine si pe care le aduc doar la comanda. O sa fac si o postare cu accesoriile care ma atrag pe mine, desi nu prea-mi cumpar mie, doar altora. :))

Va pup, sa aveti o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...