miercuri, 4 aprilie 2012

My first LOTD: Sunset

Buna seara, dragele mele!
Zilele trecute m-a prins pofta de culori, asa ca am incercat sa ma "mazgalesc" cat mai frumos si sa pozez rezultatul. 
Mi-am luat inima in dinti si-am zis sa va arat si voua ce mi-a iesit. N-am poze foarte clare [sunt facute cu telefonul de 5MP], dar sper sa nu va deranjeze asta prea mult. :) Nici nu sunt prea multe, am editat doar 3-4, am umblat doar la contrast in Picasa [highlights, shadows, temperature] si am sters cate-un monstrulet in Picnik [se vede ca nu ma pricep prea bine la asta, nu?:))]. 
Va rog sa nu bagati in seama firul de par enervant care s-a incapatanat sa-mi iasa in poze, voi fi mai atenta pe viitor!
Sper din suflet sa-mi spuneti parerea voastra intr-un comentariu, m-as bucura sa aflu ce credeti despre machiajul meu, daca ar trebui sa mai fac din cand in cand si astfel de postari pe blog sau daca ar trebui sa ma las de asta si sa le tin pentru mine. :))




Prima imagine este cea mai editata, dar culorile au iesit diferite in poza mai mult din cauza luminii, decat din cauza editarilor. Ultima imagine este needitata, va asigur ca-n realitate culorile erau mult mai vii - movul folosit este din trusa Sleek Circus si este foarte "viu" si frumos; este un mov metalic [dupa umila mea parere].




Deci..astept cu drag reactia voastra. :D
Va pup, noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...