duminică, 1 aprilie 2012

TAG: Cat costa fata ta?

Buna fetelor!:)
Ce faceti voi azi, va relaxati in casa sau iesiti la plimbare? La mine in oras nu e vreme prea frumoasa, insa tot voi iesi putintel cu iubitul meu, apoi vom sta la caldurica uitandu-ne la filme.  
Inainte sa plec, am zis ca trebuie totusi sa fac o postare, doar am zis ca incerc sa postez zilnic sau minim o data la 2 zile.
Ii multumesc frumos Alinei ca m-a taguit, e o draguta!:* 
Trebuie sa calculez cat costa toate produsele pe care le folosesc intr-o zi pentru machiajul fetei. In mod normal nu ar trebui sa calculez pretul intreg al unei produs, deoarece cum a zis si Alina, nu folosim tot produsul o singura data, insa daca mergem la magazin cu 2 lei sigur nu ne vor da atat fard/fond de ten/rimel cat pentru o singura aplicare, nu?:))


Sa calculam pentru azi:
-crema de fata bio Elixir Vegetal Cattier - 72lei
-corector no-name - 5lei
-anticearcan Collection 2000 - 7lei
-fond de ten Collection 2000 [tester] - 5lei
-fond de ten natural Benecos - 49lei [la reducere]
-rimel natural Benecos - 39lei [ la reducere]
-pudra autobronzanta Elf - 8lei
-eyeliner negru Music Flower - 7.5lei [a fost 15lei set de 2]
-kit pentru sprancene Oriflame - 20lei
-gloss de buze Me Me Me - 10lei 
-fard Bourjois [tester] - 6lei
+alte farduri - aici nu stiu cum sa adun, ca folosesc cam cate 1-2 farduri maxim din fiecare trusa: Circus - Sleek, Flare - Sigma si trio S-he.

Deci cam 228.5lei, fara sa punem la socoteala restul de farduri, clestisorul de gene, pudra [din care aplic foarte foarte putin in zona T] si alte minuni pe care precis le uit acum. O suma cam mare pentru un singur machiaj, nu?:))
Folosesc 2 fonduri de ten, deoarece primul, adica Collection 2000, e mai mult ca o crema hidratanta si ajuta ca cel de-al doilea, Benecos, sa se intinda putin mai usor.

Dau tagul tuturor fetelor ce inca nu l-au facut; deoarece sunt pe fuga, nu voi nominaliza eu pe nimeni, insa mi-ar placea tare mult sa-l vad si la voi! Daca nu aveti blog, mi-ar face placere sa-mi lasati "suma" la comentarii, chiar sunt curioasa! :D

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...