marți, 8 mai 2012

Giveaway winner

Buna, dragele mele!
Am reusit sa fac astazi lista cu participantele la giveawayul Happy Anniversary, dar deoarece n-am mult timp la dispozitie, n-am verificat fiecare inscriere in parte. O sa verific pentru cea care va iesi la random, iar daca nu a indeplinit una din conditii, voi extrage o alta si tot asa. Nu-mi place acest lucru, insa timpul nu-mi permite sa verific cum ar trebui, asa ca de data aceasta facem asa, mai ales ca am cam lungit-o.
Lista este urmatoarea: [sper sa-mi intelegeti scrisul grabit]


Una din voi a scris comentariul de doua ori, am considerat ca e o greseala si am trecut-o cu vederea. :)


Random.org a decis ca premiul merge la...
Felicitari castigatoarei! Astept un mail de la tine pe adresa alexantza[at]yahoo[dot]com ca sa-ti pot pune la dispozitie cateva modele de cercei din care sa-ti alegi o alta pereche in locul celei cu inimioare.
Sunt convinsa ca nu toate linkurile de la share "functionau", am si gasit unul, insa chiar nu am timp de aceasta data sa le pot verifica cum imi place mie. Pe viitor va asigur ca voi fi o scorpie si jumatate cand e vorba de regulile mele!:))


Ce premiu v-ar placea sa puteti castiga la urmatorul giveaway? Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...