joi, 24 mai 2012

Random + intrebare

Buna fetelor!
Sper ca v-ati inceput ziua cu zambete, ca sa va mearga bine. :) Eu una am lenevit, deoarece urmeaza sa merg la servici putin mai tarziu. 
Am vrut sa fac un tag azi, insa mi-am dat seama ca nu am timp suficient sa caut imagini, asa ca m-am gandit sa palavragesc putin si sa va las cu o melodie pe care am descoperit-o azi si care e superba.
Maine voi lucra toata ziua, poimaine la fel, asta inseamna ca iar absentez de pe blog.

Va doresc o zi minunata, cu vreme cat mai placuta; la mine arata de parca ar veni ploaia. :))


V-am intrebat ce premiu v-ati dori la un viitor giveaway, dar nimeni nu a spus nimic..deci? :)
Si as vrea sa va intreb ceva: am un fond de ten din care am folosit in jur de 30-40% ca sa-mi formez o parere despre el [v-am vorbit de el pe blog], v-ar deranja sa-l dau la un mini-giveaway? M-am gandit ca decat sa-l tin pe dulap pana expira, mai bine s-ar bucura o fata de el.


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...