marți, 12 februarie 2013

Dorinta indeplinita 1: Tarte Yankee Candle ♥

Buna dragele mele!

Imi cer scuze ca scriu atat de rar, sunt cam prinsa cu munca si nu am timp sa editez pozele pentru postari.
Deoarece postarea aceasta a fost foarte citita, m-am gandit sa va arat cand reusesc sa-mi indeplinesc cate o dorinta.

Cea pe care v-o arat acum nu a fost indeplita de mine, ci de catre scumpa mea Dee, careia ii multumesc frumos, frumos din tot sufletelul meu mic si rau! Imi doream tartele Yankee Candle de foarte mult timp, insa la mine in oras nu se gasesc, iar daca le iau de pe site ma costa transportul minim  15lei, deci nu e prea profitabil.

Dee, cum ii spun eu si nu numai eu Dianei,  a ales perfect pentru mine, se pare ca avem  aceleasi gusturi. Nu as putea sa-mi aleg preferata dintre cele 3 tarte primite, insa cea cu miros de toamna - Blissful Autumn - are ceva special.

Am inceput sa folosesc Snow in Love si ma declar incantata si foarte multumita, am pus o bucatica foarte mica, nici macar un sfert, iar parfumul s-a imprastiat in intreaga casa.

Voi le-ati incercat? Ce-mi recomandati?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...