joi, 28 februarie 2013

In love with my purple hair! ♥

Buna fetelor!

Ma tot gandeam sa fac un tag azi, apoi mi-am amintit ca, desi mi-am facut parul mov inca de la sfarsitul anului trecut, am uitat sa va arat si voua ce a iesit. :)
Am vrut sa fie un ombre mov, stiti deja ca-mi plac mult nuantele de mov, nici ca se putea sa aleg alta culoare.

Problema a aparut cand m-am gandit cum sa fac.. Mi-am batut la cap o prietena draguta, iar intr-un  final am convins-o sa ma "movuleasca". Adica mi-a decolorat varfurile, dupa care le-a facut mov. A fost o munca destul de dificiala, mai ales ca nici una dintre noi nu mai facuse asta inainte, dar s-a descurcat bine si mi-a iesit ceva frumos. Iti multumesc, B.!
Am doar 2 poze, dar se vede in ele fix ce trebuie.

Ei, ce spuneti? Stiu ca e cam ciudata combinatia de rosu cu mov/roz, insa mie imi place mult. O data sunt tanara, acum e timpul sa fac nebunii! :))

Asa mi-ar placea sa am parul candva:


Iar pe final va arat si oferta Romwe si promit ca va voi arata ce minunatii mi-am luat eu de la ei. Colantii lor sunt geniali! :D
Romwe provide a surprise Double Discount for White Valentine’s Day Sale: 
All items have been in Up to 70% OFF
If your order over $65, you can have a extra 15% code, the code is whitevalentine
Date: 02/28/2013 -------03/05/2013


Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...