marți, 30 aprilie 2013

Dorinta indeplinita 2: Pensule MUA ♥

Buna fetelor!

Va mai amintiti postarea aceasta? Ei bine, uitasem sa va arat pensulele MUA cumparate cand au avut oferta aceea divina cu 50% reducere plus transport gratuit. Geniala oferta, nu? :))
Mi-am cumparat toate pensulele pe care mi le-am dorit si astfel mi-am indeplinit cea de-a doua dorinta. 

Mi-am luat pensula pentru blush [ sau pentru conturul fetei], cea de blending, cea pentru eyeliner, cea pentru sprancene si una pentru fard, taiata in unghi.
Per total sunt multumita de ele.

Daca doriti mai multe detalii si vreti sa va vorbesc desre ele intr-o alta postare, spuneti-mi asta in comentarii si promit sa va indeplinesc dorinta! :)

Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...