duminică, 7 aprilie 2013

♥ Happy 2nd Anniversary ♥ + Giveaway

Buna din nou!

Am vrut sa profit cat timp merge internetul, asa ca m-am apucat sa scriu postarea aniversara care trebuia sa apara pe blog acum cateva zile..

In 23 martie blogul meu a implinit 2 anisori. Au fost 2 ani frumosi, cu bune, cu rele.. Au fost perioade in care am fost activa si m-am tinut de postari, insa au fost perioade cand nu am avut timp sau inspiratie ca sa pot scrie ceva..
Totusi, voi mi-ati fost aproape si va multumesc din suflet pentru asta!
Fiecare comentariu imi aduce un zambet si ma bucur ca va rupeti cateva minute din timpul vostru ca sa-mi spuneti ce parere aveti despre ce postez.

Datorita blogului am cunoscut fete minunate, fete cu care am o relatie stransa. In primul an m-am imprietenit cu Laura. Of Doamne, cat am mai stresat-o - si nu referitor la blog! Laura e genul de prietena cu care pot discuta orice si ii multumesc pentru asta. Draga mea, te iubesc!
In al doilea an, m-am imprietenit cu Dee. Ea e fata care rezista stresului meu 5 zile pe saptamana si nu s-a plans niciodata! Inca nu-mi vine sa cred ca nu m-a injurat.. :)) In plus, de multe ori ma impinge de la spate sa scriu pe blog despre una, despre alta, ba chiar imi gaseste titluri geniale pentru postari. Scumpa mea, te iubesc!
Desigur ca mai am si alte fete dragi, insa cele doua sunt cele care ma suporta cel mai des, merita o statuie pentru asta, zau! Sunt tare dificila uneori.. :))

Apoi, sunteti voi - toate fetele care veniti pe blog des, nu doar la giveaway-uri. Ma bucur cand vad o fata care comenteaza activ pe blog si apreciez enorm asta. Deja stiu care sunt fetele ce imi stau prin preajma mereu si care sunt fetele ce vin doar cand au ceva de castigat.
Va multumesc din suflet!
Sa nu o mai dau in sentimentalisme, v-am pregatit si un giveaway. Vreau sa ofer uneia dintre voi o paleta MUA - Undressed. E una din top 3 palete preferate ale mele, sper sa va placa si voua la fel de mult.

Premiu:

Durata: 07.04 - 21.04.2013

Reguli:
 Sa imi urmariti blogul, in mod public, prin GFC
 Sa dati like paginilor mele - aici si aici
 Sa dati share acestei poze [atentie sa fie public, altfel nu pot verifica]

Lasati un comentariu la aceasta postare cu numele GFC, numele de facebook cu care ati dat like si link-ul direct catre share. Premiul va fi expediat prin posta, iar giveaway-ul este national.

Va pup, va multumesc ca imi sunteti alaturi si va doresc o zi minunata!
Nu uitati de celalalt giveaway, sa va inscrieti! :*

EDIT: Au fost 75 de inscrieri valide, iar random a decis ca numarul castigator sa fie 44, deci felicitari Adina-Loredana Rogin! Astept datele tale in 96 de ore, pe mailul alexantza@yahoo.com.

L.E.: Nu am fost contactata de Adina, asa ca am extras o alta castigatoare. Numarul 31 i-a adus noroc - Georgyaa Geoo! Felicitari, ai 48 de ore la dispozitie pentru a-mi trimite un mail pe adresa alexantza2yahoo.com.

Puteti vedea comentariile la postare, le-am luat in calcul pe toate care au indeplinit conditiile, am descalificat cele ce aveau doar link, fara GFC si facebook. Daca aveti vreo nelamurire, ma puteti intreba. Am scris lista pe foaie, de aceea nu apare pe blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...