luni, 6 mai 2013

Review: Ulei de corp Anian

Buna, frumoaselor!

Acum doua zile v-am vorbit despre masca Anian cu keratina lichida, iar astazi va voi vorbi despre uleiul de corp Anian pentru piele sensibila sau uscata. Este potrivit atat pentru adulti, cat si pentru copii.
L-am primit spre testare din partea TrioDeluxe.ro, il puteti gasi aici. Acum este la oferta! :)

Ce spune producatorul:


Trebuie sa recunosc ca, de mai mult timp, am incetat sa folosesc lotiuni de corp si am ales in locul lor uleiurile, deoarece hidrateaza mai bine. Uleiul de corp Anian are un miros delicat foarte placut, astfel incat e o placere sa-l folosesti. Cantitatea de 400ml este generoasa si ma voi bucura mult timp de el.

Se absoarbe repede in piele, in cateva minute, fara sa lase nicio pelicula la suprafata acesteia.
Eu il aplic dupa dus; trebuie sa va spun ca l-am aplicat chiar si dupa epilare si nu am avut nicio senzatie neplacuta, stiti ca unele produse provoaca senzatia aceea de piscaturi daca sunt aplicate dupa epilare.

In concluzie, acest ulei imi place mult, pielea ramane catifelata, fina si hidratata. Cu siguranta nu ma voi desparti de el, mai ales acum, ca e vara si pielea are nevoie de cat mai multa hidratare.
Am cateva produse Anian si toate sunt pe placul meu, voi le-ati incercat?

Voi folositi ulei de corp?
Va pup!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...