miercuri, 22 mai 2013

The Polishes Challenge: One color

Buna, dragele mele!

Nu am mai luat parte la o colaborare intre bloggarite de mult timp, asa ca m-am bucurat mult cand am vazut aceasta tema usoara si am rugat fetele sa ma accepte si pe mine. :)

Am ales o oja cumparata recent, intr-o culoare superba - un rosu-visiniu [stiti ca nu ma pricep la descrierea culorilor], care m-a atras de cum am zarit-o. Nu e o oja pe care sa o port zilnic, mi se pare ca se potriveste unei tinute elegante, insa imi place tare mult si mi se pare speciala. 


Oja este de la Golden Rose, gama Rich Color nuanta 22.
Are 10.5ml si costa aprox. 8lei. Eu spun ca merita din plin.
Acopera dintr-un singur strat, insa manichiura arata impecabil cu doua straturi.
Va place oja? Ati purta aceasta nuanta?

Haideti sa vedem ce oje ne arata si colegele mele de colaborare:
Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

P.S.: cei de la Romwe au schimbat regulile de la concurs, ca sa fie mai accesibile. :D

2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:
http://instagram.com/p/ZnB99AP1dH/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...