duminică, 8 decembrie 2013

InstaLife #14

Buna fetelor!

Astazi avem InstaLife pe seara. Am iesit cu speranta ca voi face poze pentru un OOTD, dar cand am ajuns in oras deja se intunecase si nu avea rost sa incerc sa fac poze. 
Prin urmare nu postez de acasa, dar am acaparat laptopul, m-am inarmat cu un pahar de vin fiert  dulce si condimentat [ca sa-mi indulceasca raceala] si mi-am zis ca trebuie sa intru in ritm cu postarile astea, fiindca s-au strans destule poze.


Of, deja imi e dor de parul meu mov.. Da, miercuri m-am tuns, o sa vedeti in curand.
Tricoul dantelat l-am luat de aici, e cam scurt, dar imi place mult si o sa il port peste un maiou alb.
Intr-o seara am pozat amanta iubitului. :)) Dar daca ea e amanta, oare masina ce e? Hmm.. 
Si o lumanare draguta tare si realizata frumos. 
Daca ar fi mirosit a trandafiri era si mai frumoasa. 
Rasfat de seara - ciocolata  acesta e una din preferatele mele.
Bomboanele astea au fost cadou de la Mosu', 
care mi-a spus sa le impart cu toate cititoarele mele! :*
O manichiura cu oje Golden Rose, o combinatie care imi place tare mult.
Momentan mi-am umilit unghiutele, asa ca acum astept sa creasca la loc..
Ciocolata asta e atat de bunaaa! Nu stiu denumirea, doar ca nu se gaseste la noi.
Aveam un nene care venea cu bunatati aduse din afara tarii, la munca, iar una din colegele mele
pacatuia mereu. :))
Si o poza cu subsemnata, in caz ca va era dor de mine. 
Acum imi pot face un coc micut..abia astept sa-mi creasca parul, imi vreau ombre-ul mov inapoi!

Va pup si va doresc o seara minunata!
P.S.: Aruncati un ochi si la reduceri, merita. :D

Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The Greatest Hits Collection!  $9.99 up!
Comment under the product via facebook account, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...