marți, 31 decembrie 2013

Santa loves me & Happy New Year!

Buna frumoselor!

Iata ca am ajuns si la finalul acestui an, un an plin de peripetii. Au fost si lucruri bune, au fost si lucruri mai putin bune, insa sper ca 2014 sa fie mult mai bun.
Astazi vreau sa va arat cum m-a rasfatat Mosul, fiindca anul asta s-a intrecut in daruri si bucurii.


Desigur, iubitul mi-a luat primul cadou. Am decis sa ne luam unul altuia lucruri folositoare, asa ca eu m-am bucurat de o perie rotativa pe care mi-o doream de mult timp. Pe langa ea, am primit un spray Syoss ca sa-mi protejez parul, un fixativ profesional si dulciuri. Multumesc, te iubesc!


Apoi au venit cadourile de la prieteni. Eu ma atasez greu de persoane, dar si cand o fac...sa zicem ca ma lipesc ca un scai, ma ai pana ma dai jos. :)) Dar sunt un scai bun, zau!
Tot ce-mi doresc de la prietenii mei e sa fie acolo cand am nevoie de ei [e valabila si reciproca], insa unii au tinut sa-si materializeze simpatia fata de mine.
Si prima a fost Dee, scumpa mea, cu care m-am imprietenit acum..hmm, mai bine de 1 an. Ne-am inteles de la inceput si ne-am completat. Mai mult ea pe mine, dar asta e alta treaba. :))
 Ma bucur enorm ca te cunosc, esti minunata!
Dee ma nimereste mereu, ea stie ce vreau chiar dinainte sa stiu eu. Da, asta se datoreaza atator zile in care o bat la cap cu dilemele si indeciziile mele. :))
Stie ca ador Yankee Candle si m-a fericit, din nou, cu ele. Iar produsele Elmiplant miros atat de bine! Lotiunea a devenit preferata mea.
Cartea am citit-o de cum am primit-o, amandurora ne plac cartile Ceceliei si le vrem pe toate. :D
Strasurile pentru unghiute au intrat deja in folosinta, le-ati vazut in ultima imbulinare.
Multumesc din nou, scumpis! Stii ca Mosul tau e intarziat, dar isi va lua saniuta si va zbura la tine curand.

Ieri m-a sunat un curier.. Stiam ca trebuie sa ajunga cadoul Mosului de la un prieten drag. Apoi un alt curier, iar mai tarziu inca unul..
Fiind prin oras cu treburi, unul din curieri a spus ca vine unde sunt, ca sa nu mai faca un drum si mi-a inmanat un colet. Curioasa din fire, cat stateam eu la cozi sa platesc taxe, am desfacut cutia si..am dat de o alta cutie, impachetata ca pentru cea mai cuminte fetita.
M-am abtinut cu greu sa nu o desfac, am ajuns acasa, am pozat-o si apoi am desfacut fundita si ambalajul minunat siii..am ramas uimita. Cineva mi-a citit dorintele si a hotarat sa mi le indeplineasca pe cele mai mari. Nu ma asteptam la asta si iti multumesc din suflet ca esti acolo cand am nevoie!

Ma simt mai mult decat rasfatata si binecuvantata fiindca cunosc oameni minunati, care ma iubesc si pe care ii iubesc. 
Cred ca cel mai de pret dar este sa ai prieteni care sa iti fie alaturi indiferent de ce ai nevoie. Cand trag linia la final, nu conteaza ce am castigat sau ce am pierdut, conteaza cine a ramas langa mine. 

Va doresc si voua ca noul an sa va aduca sanatate, bucurii, fericire, iubire si realizari pe toate planurile! Sa va pastrati prietenii aproape, sa va faceti altii noi, sa radeti mai mult, sa fiti mai optimisti si sa vi se indeplineasca dorintele!
Va multumesc ca treceti pe aici si ca ma faceti sa surad la fiecare comentariu. Sper sa-mi fiti alaturi si in noul an, fiindca se anunta schimbari, dar nu ciripesc nimic pana nu se intampla. :)

Va pup si va imbratisez cu drag!
La multi ani!

P.S.: Lucrez la lista giveaway-ului Avon care s-a desfasurat pe facebook, ne auzim mai tarziu cand anunt castigatoarea. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...