duminică, 19 ianuarie 2014

InstaLife #19

Buna fetelor!

Afara e senin, dar e rece, tare rece.. Stand in pat sub paturica m-am gandit sa scriu o postare InstaLife, desi nu am reusit sa fac prea multe poze, pe unele le-am inclus in ultimele 2 postari. Trebuia totusi sa va tentez cu ceva, nu? :)


Nu se putea sa nu va tentez cu ciocolata, nu? :))
Ciocolatele Milkinies sunt printre preferatele mele, le-as papa non-stop!



Botinele mele sunt superbe! Din pacate simt ca la piciorul drept ma jeneaza putin, mi-ar fi trebuit cu un nr mai mari, dar daca nu au fost.. Moda cere sacrificii, nu? :))

Pizza. Yummy. Mai trebuie sa spun ceva? :))

Tocmai plouase, evident [v-am spus ca nu-mi place vremea in Anglia? :))], asa ca geamul autobusului era nitel murdar, dar soarele stralucea frumos. :))

M-am indragostit un un top coat Golden Rose, pe care sper sa vi-l prezint intr-un NOTD cat de repede. :)

Caffe Caramella - yummy! Foarte buna, atat ca m-am speriat de dimensiunea ei medie, care mie-mi pare a fi bol de supa. :))

Acestea sunt bunatati aducatoare de fericire! Mini-gogosi cu glazura de zmeura si ciocolata, un rasfat! Si au costat doar o jumatate de lira [sub 3 lei], mai vreau!

Nu va imaginati cum am chiuit de bucurie cand am vazut Yankee Store! Munti de lumanarele si tarte imbietoare! Nu, nu am intrat fiindca nu eram singura, dar abia astept sa le fac o vizita, mi-a ramas mintea la Pink Sands - preferata mea - din care am vazut un morman intreg. :D

Ei spun ca acesta este un kebab de marime normala.. Nu ii contrazic, dar totusi, eu as fi zis ca-i urias. :))
A fost gustos, dar nu mi-a placut carnea [de pui], data viitoare incerc din alta parte.
Sucul a fost inclus in pret si trebuie sa recunosc ca Da, aici sucul e mai bun! Mie imi place mult Pepsi, e preferatul meu, iar cel de aici are ceva in plus, aroma e mai intensa.

Nici casele lor lipite, ingramadite si compacte nu imi plac. Imi dau impresia ca nu ai intimitate, ca stai intr-o cusca mica.. Parca-s cutii de conserve. :))

Iar la incheiere va tentez cu Hot Spicy Apple - un ceai deosebit de gustos! Nu sunt una din fanele scortisoarei, dar in ceaiul asta zau ca a fost gustoasa; din pacate in poza nu s-a vazut batonul. 
Abia am reusit sa-l termin, ei spun ca asta e mediu, iar eu nu pot sa nu ma intreb cat de mare e paharul...mare. :)

Am reusit sa va tentez cu ceva?
Va pup si va doresc o duminica linistita si insorita! 
Pentru mai multe poze ma gasiti pe Instagram - @alexantza.


HELP: Dintre cele ce folositi Instagram, stie vreuna din voi ce trebuie setat/selectat astfel incat pozele mele sa nu se mai incarce atat de pixelat? :( Am vazut poze clare pe alte profile de Instagram, insa pe ale mele aplicatia le pixeleaza fara drept de apel.. Please help! 

P.S.: Tentatii Romwe, din nou. :D

Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!
Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!
Form 21st January to 23rd January!  Only three days!

Check all items here!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...