miercuri, 22 ianuarie 2014

Review: Salmon darkcircle concealer cream - Skin Food

Buna fetelor!

De cand am inceput sa folosesc cosmetice am fost in cautarea anticearcanului minune. Daca nu exista o bagheta magica cu care sa-mi fac cearcanele nedorite sa dispara, am cautat macar o crema colorata care sa ma ajute sa le ascund.
Anticearcanul Salmon darkcircle concealer cream de la Skin Food a picat la tanc, tocmai terminasem un altul si voiam sa incerc altceva. L-am zarit prin multitudinea de produse de pe Cosmetic-Love si al meu a fost.

Anticearcanul este disponibil in doua nuante - Salmon Blooming si Salmon Beige. Eu am ales-o pe prima si mi se potriveste, desi nu e prea alb. La inceput credeam ca imi va fi prea inchis si galbui, insa doar stratul de la suprafata imi dadea impresia asta.
Produsul este ambalat intr-un borcanas mic, solid, cu capac metalic. Pe mine ma atrage, desi nu as sti sa explic de ce, probabil ca eticheta care seamana cu o hartie maronie si inscriptiile bordo si aurii imi dau impresia de ceva lucrat cu grija, ceva pretios.

Textura este cremoasa si desi pare putin cam solid la inceput, odata aplicat se intinde usor si frumos. In plus, e nevoie de putin produs pentru a acoperi cearcanele, asa ca imi va ajunge pentru mult timp. Se recomanda a fi aplicat dupa fondul de ten, dar eu l-am folosit si inaintea acestuia si am fost multumita, are o acoperire buna, fara sa incarce. Trebuie neaparat setat cu pudra, altfel se va fixa in liniile fine, iar aspectul nu va fi prea placut.
Nu doar acopera, ci ofera si putina luminozitate zonei de sub ochi, iar asta ma bucura tare mult!
Acopera si semnele usoare de acnee, l-am incercat si pentru asta, dar parca  pe ten arata prea galbui, e special conceput pentru zona de sub ochi.

Anticearcanul Salmon darkcircle concealer cream de la Skin Food contine ulei de somon, dar nu va fie frica - mirosul este unul usor parfumat si discret, nu te duce deloc cu gandul la vreun peste. :))
Borcanasul contine 10g de produs si este fabricat in Coreea.

Care este anticearcanul vostru preferat? Acesta va tenteaza?
Daca doriti sa fiti la curent cu produsele coreene comercializate de Cosmetic-Love, le puteti da like paginii de facebook aici si ii puteti urmari pe instagram - @cosmeticlovers.

Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...