marți, 17 iulie 2012

Testez bunatati ♥

Buna, dragele mele!
Week-end-ul acesta am fost intr-o mini-vacanta, asa ca am stat departe de orice "urma" de internet. :)) M-am relaxat, dar m-am si prajit, in adevaratul sens al cuvantului. :( Cat sunt in perioada de vindecare, m-am gandit sa va arat ce bunatati voi incepe sa testez.
Vreau sa fac si postari OOTD cu niste prietene dragi, dar despre asta vorbim altadata. :)



Produsele pe care le voi testa sunt:
* Savon de Marseille - Sapun de Marsilia natural cu Rosmarin, 100% vegetal - 100gr

Produsele mi-au fost oferite de catre TrioDeluxe.ro, carora le multumesc frumos! Voi face review fiecarui produs in parte, dupa ce le voi folosi minim 2-3 saptamani, ca sa-mi pot forma o parere.

Ce produs va atrage cel mai tare din cele 3? Ati testat produsele Anian? :)

In incheiere, va arat micul ghem de puf cu care m-am jucat in mini-vacanta:

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...