vineri, 6 iulie 2012

Testez cremele Titania ♥

Buna fetelor!
Azi vreau sa va arat ce bunatati am primit eu acum 2 zile. N-am apucat sa fac pozele mai repede, insa am inceput deja sa folosesc toate produsele primite de la Apollo Mod Distrubution.
Este vorba despre cremele Titania, care promit sa aiba grija ca picioarele tale sa fie rasfatate si sa arate ca ale unei vedete!



Am primit:
- Crema pentru calcaie crapate [75ml]
- Crema exfolianta [75ml]
- Gel racoritor [75ml]
- Pila pentru unghii Solingen

Voi reveni cu impresii despre fiecare dupa ce le voi folosi mai multe zile. Acum pot sa va spun ca ador pila si gelul racoritor.


Produsele sunt fabricate in Germania, insa se gasesc si la noi in lanturile de magazine Carrefour, Cora, Real si Auchan. Desi produsele promit picioare de vedeta, preturile nu sunt pentru vedete - sunt chiar accesibile:
- Crema pentru calcaie crapate - aprox. 13.4 ron
- Crema exfolianta - aprox. 11 ron
- Gel racoritor - aprox. 11.7 ron
- Pila Solingen - aprox. 8.6 ron

Pentru a fi la curent cu noutatile si pentru detalii despre produse, dati un Like pe Facebook paginii Titania.

Voi cum va rasfatati picioarele?
Va pup si va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...