joi, 8 noiembrie 2012

Review & NOTD: Fly - China Glaze

Buna dragelor!
Stiti ca m-am tot plans ca vreau oje China Glaze? Ba chiar am facut un wishlist aici.
Ei bine, am reusit sa prind doua oje la blog sale-uri si am sarit pe ele! :D E drept ca fetele au avut si alte nuante disponbile, insa eu am ales Fly - un movo-fuchsia [de parca am stiut eu vreodata sa descriu o nuanta?!] superb - si Empowerment - rozul acela perfect pe care mi l-am dorit ataaat de mult!

Azi o sa va arat nuanta Fly, care a fost si prima cumparata. E o nuanta tare frumoasa, cu reflexii superbe, dar odata aplicata parca-si pierde stralucirea..
Sa-mi scuzati, va rog, cuticulele, v-am mai zis eu ca nu vor sa arate bine deloc, iar acum ca vine frigul..nici nu vreau sa ma gandesc!

Poate ca mi-am dorit ojele China Galze prea mult si de aceea m-au cam dezamagit, ma asteptam la mai mult. Avand in vedere pretul lor, mi-as fi dorit sa fie exact ca in poza de mai jos.

Adica imi doream stralucirea aceea minunata si reflexii mult mai vizibile, pe cand mie oja imi pare de-a dreptul "stearsa" dupa ce se usuca.. Acum ca ma gandesc, data viitoare ar trebui sa aplic un top coat peste, ca sa-i ofere stralucire.
Nu e exact ce ma asteptam, dar tot e o nuanta frumoasa si mi-a rezistat bine pe unghii, peste 4 zile. In 2 straturi s-a aplicat perfect, fara urme sau dare.
Sticluta este mare, are 14ml, deci ma va tine o buna bucata de vreme, desi am de gand sa abuzez de nuanta aceasta. :)

Voi ce oje China Glaze aveti? Sunteti multumite de ele? :)

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...