miercuri, 28 noiembrie 2012

TAG: One lovely blog award

Buna dragelor!
Azi am primit un tag de la Anne si de la Alexandra, carora le multumesc de nominalizare. Cum nu aveam alta postare in plan, m-am gandit ca as putea sa ma apuc de treaba.
Stiu ca mai am restante la taguri, dar acelea imi solicita putin mai multa atentie - trebuie sa caut melodii sau sa editez poze si asta la mine dureaza. :))

Reguli:
1. Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat - I-am multumit chiar la inceput :D Multumesc frumos fetelor! :*

2. Sa impartasesti 7 secrete despre tine: [grea treaba]
 - mi-e frica de paianjeni, incerc sa-i omor de indata ce ii observ
 - sunt lenesa..incredibil de lenesa si sufar de comoditate acuta :))
 - nu cred ca-i un secret, v-am mai zis de mii de ori ca-s foarte friguroasa, dar se pare ca intrec masura
 - sunt timida in prezenta persoanelor noi.. nu s-ar zice, asa-i? :))
 - in ultimele 4-5 luni am folosit fond de ten de maxim 15ori.. nu e incredibil? Inainte nu ieseam din casa fara el, asa ca ma simt mandra de mine.
 - am facut o boacana si m-am umplut de acnee pe toata fata, acum cateva luni.. A fost oribil, nici nu ma puteam privi in oglinda fara sa plang. Din fericire, am un ten destul de frumos acum, cu maxim 3 cosulete simultan :))
 - si ultimul secret..incepand de aseara am un porcusor de guineea. Acum ma tot documentez de pe net cum sa-l ingrijesc cat mai bine. :)

 3. Sa nominalizezi 15 bloguri - nu o sa nominalizez 15, doar cateva din fetele dragi mie, data viitoare voi nominaliza mai multe:
Mi-ar placea sa-mi spuneti intr-un comentariu unul sau mai multe din secrete voastre. :)
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...