vineri, 22 februarie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata

Buna fetelor!
Nu-i asa ca va fost dor de o noua colaborare? Ei bine, eu, Dee si Alex ne-am pus pe treaba si..am cam imbulinat-o! :))
Am ales sa facem manichiuri cu buline, insa acesta e singurul aspect comun, fiecare face totul in propria-i maniera.

Eu aveam manichiura facuta din zilele in care aveam unghiutele crescute, acum imi sunt micute de tot. Modelul este inspirat dupa o poza gasita pe google, insa cum n-am avut nici culorile, nici indemanarea de care aveam nevoie ca sa-mi iasa ceva asemanator, m-am descurcat cum am putut.


Sper sa va placa, mie imi plac tare mult unghiutele imbulinate. Astept sa-mi creasca putin ca sa-mi fac din nou de cap! :)) Nu am facut poza cu produsele folosite, insa oja bej/nude este Farmasi, cea albastra este Gabrini, iar cea portocalie S-he.

Va invit sa dati fuguta si la prietenele mele, sa vedem impreuna ce au facut. Sunt curioasa cum au imbulinat-o Dee si Alex. :D

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...