luni, 4 februarie 2013

♥ Giveaway pentru cititoare 2 ♥ Winter Vision

Buna dragelor!

Nu stiu daca ati vazut sau nu, insa ieri ma plangeam pe facebook ca am o raceala crunta..ei bine, azi e chiar mai crunta si de abia pot sa respir! :)) Dar nu-i nimic, eu sunt la munca, ca doar pe primul loc e binele lumii, apoi cel personal.

Ne-am adunat aici, asadar, pentru a da startul celui de-al doilea giveaway pentru citioare. De data aceasta, am tinut cont de dorintele voastre si am ales ca premiu 2 oje frumoase. 
Am ales pentru voi Alice had a vision again - Essence si o oja cu fulgisori [flakies] - Golden Rose. Sper sa fie pe placul vostru, eu detin oja Essence si mi se pare tare frumoasa, iar fulgisori am de la alta firma.


Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC
* Sa aveti minim 2 comentarii la postari diferite de pe acest blog in ultimele 2luni [postarile ce au legatura cu giveawayurile se exclud!] 
* Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spuneti numele GFC cu care ma urmariti si titlurile sau linkuri catre postarile la care ati comentat.
Se pare ca unele din voi nu ati inteles exact ce v-am cerut: 2 comentarii lasate in ultimele 2luni, inainte de inceperea acestui giveaway. Nu sa intrati acum si sa comentati postarile, deoarece nu iau inn considerare! Giveawayul este pentru cititoarele fidele, cele care-mi lasa comentarii la postari. 
*** Castigatoarea trebuie sa-mi trimita o poza [sau mai multe] cu o manichiura realizata cu una din oje sau chiar cu ambele, in maxim 20zile de la primirea premiului.
Durata: 4.02 - 11.02.2013

Imi rezerv 7 zile de la incheierea giveawayului pentru a anunta castigatoarea. 
Nu o mai lungesc, deoarece nu ma simt prea bine, insa tin sa-i multumesc frumos scumpei mele Dee, care ma salveaza mereu cand inspiratia fuge de mine..si fuge cam des! :)) Ei i-a venit ideea cu "Winter Vision", deoarece oja Essence are "Vision" in denumire, iar oja cu fulgisori te duce cu gandul la iarna, de aici "Winter". Nu-i asa ca Dee are idei geniale? :D

Va pup si va astept inscrierile cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...