sâmbătă, 27 aprilie 2013

Review: Nail Art Stickers - BornPrettyStore

Buna fetelor!

V-am aratat aici ce am primit spre testare din partea BornPrettyStore, iar astazi vreau sa va vorbesc putin despre stickerele argintii pentru nail art.


Cand am vazut pe site stickerele argintii 3D le-am vrut neaparat, mi se par fantastice. Cu ajutorul lor pot transforma in 2 secunde orice manichiura banala intr-una superba si eleganta.
Cand le-am primit nu mi-a venit sa cred cat de multe sunt, imi vor ajunge mult timp. Pe site gasiti 7 modele diferite, eu l-am ales chiar pe ultimul, insa am mai pus ochii pe cateva.


Stickerele sunt argintii, se dezlipesc usor si se aplica la fel de usor. Eu le aplic cu ajutorul unei pensete, ca sa am mai multa precizie. Fie aplicati oja dorita, asteptati sa se usuce si apoi aplicati top coat, fie nu lasati oja sa se usuce de tot, ci aplicati stickerele astfel incat sa intre putin in oja, pentru o fixare mai buna, iar apoi aplicati top coat.  Insa trebuie sa tineti cont ca, folosind a doua metoda, ati putea foarte usor sa faceti diferite urme nedorite pe oja care nu e uscata. Eu am patit-o, insa cand am aplicat top coat nu s-a mai observat niciun defect.

Pe site le gasiti si in varianta aurie, daca va place mai mult. Mie mi se par geniale si le voi folosi des. 
O sa imi mai comand cateva modele, raportul pret-calitate-cantitate e foarte bun.

Va tenteaza? Daca doriti sa comandati, folositi codul TXL91 pentru a beneficia de 10% reducere din valoarea totala a comenzii.

Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...