luni, 1 aprilie 2013

Giveaway eBio ♥ Unt de Shea ♥

Buna seara, dragele mele!

Imi cer mii de scuze, stiu ca am intarziat cu anuntarea castigatoarelor la celelalte doua giveaway-uri, insa va mai cer un mic ragaz. Am probleme ba cu internetul, ba cu notebook-ul, care se misca in reluare. Promit sa anunt castigatoarele cat mai curand.
Si ca sa va mai treaca putin supararea, azi dau startul unui nou giveaway pentru voi. Si nu e ultimul, sa nu credeti ca am uitat de postarea aniversara pe care trebuia sa o scriu. Motivele le-am scris mai sus, insa postarea va aparea saptamana aceasta in mod sigur.

Mai intai, tin sa le multumesc frumos celor de la eBio.eu care au acceptat sa rasfete una din cititoarele mele cu un unt de Shea bio.

Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC, in mod public
* Sa dati like paginii sponsorului - aici
* Sa dati like paginilor mele - aici si aici
* Sa dati share acestui giveaway pe profilul vostru de facebook - atentie sa-l faceti public, altfel nu il pot vedea si voi fi nevoita sa va descalific. :)

Lasati un comentariu la aceasta postare, care sa contina numele cu care ma urmariti prin GFC, numele de facebook cu care ati dat like paginilor si linkul direct al share-ului.

Durata: 01.04 - 14.04.2013

Sper sa va placa premiul si sa va inscrieti intr-un numar cat mai mare!
Va pup, revin curand! 



EDIT: In total sunt 55 de comentarii, din care 2 scrise de mine si 2 descalificari - s-a inscris o fata cu 2 nume disqus nitel diferite [Laura Habet si Habet Angela], insa acelasi facebook. :) Nu permit asa ceva, deci am descalificat-o.
Am luat comentariile in ordinea inscrierii lor si am acordat un numar fiecaruia. Random a decis ca numarul castigator este..

Felicitari, Lorena!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...