marți, 28 mai 2013

Living in a dream ♥

Buna fetelor!

In ultimul timp am avut o mica-mare obsesie cu ojele, asa ca am fost mai mult decat incantata cand cei de la Cosme-De.com mi-au trimis spre testare setul de oje NYX Living in a dream, alaturi de o crema de maini cu un ambalaj divin. ♥ Va voi vorbi mai multe despre crema intr-un review, iar ojele vi le voi prezenta in diferite manichiuri, incepand chiar de maine.

Setul contine atat nuante inchise, cat si nuante deschise, pastelate. 
Se gasesc atat nuante mate, cat si sidefate si metalice. Ce ne-am putea dori mai mult?! :D
Ojele se usuca repede, unele necesita 3 straturi, altele doar 2. Pensula nu e extraordinara, insa isi face treaba multumitor cu putina atentie. 
O sticluta contine 4ml de oja pretioasa, fiecare avand o denumire interesanta [ex: Nightmare,  Delusion, Illusions, Dream Catcher etc].
Puteti gasi setul de oje aici, acum la reducere, astfel incat costa - 24$, iar transportul este gratuit.

V-am tentat? :D

P.S.: Eu sunt tentata din nou de Romwe..vreau colanti!
Have you join the fashion legging part?? Don’t out of this fashion!!
Romwe Leggings Flash Sale ! $19.99 for any pair. 3 days only!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...