duminică, 26 mai 2013

OOTD: She's like thunder

She's like thunder and lightning
She's always fightining..

Buna fetelor!
Imi cer scuze ca n-am raspuns inca la comentariile de la postarea trecuta, dar ultimele zile au fost tare agitate, am avut dureri de masele si am sfarsit [obligata] la dentist. Acum sunt tare fericita ca a fost cine sa ma oblige, altfel inca plangeam si ma vaietam.

Am vrut sa postez acest outfit de dimineata, dar m-am luat cu altele si abia acum am deschis PC-ul.
In ultimul outfit postat am purtat colantii Starry Night, iar acum vreau sa va arat o alta pereche de colanti trazniti - cei cu fulgere [Lightning Leggings], pe care ii gasiti pe Romwe.
I-am combinat cu un tricou cu Minnie Mouse, dar am luat si camasuta peste, deoarece batea vantul, iar eu eram deja ragusita si nu aveam nevoie de agravare.





Mi-a placut foarte mult cum a facut iubitul meu ultima poza, cand ma jucam cu parul. :D

De data aceasta nu am facut la fel de multe poze, fiindca parcul era foarte populat, iar eu nu ma simt in largul meu cand sunt prea multi ochi atintiti asupra mea. Si trebuie sa recunosc - colantii mei au atras zeci de priviri.
Lumea intorcea capul dupa mine dupa colanti pe unde treceam, chiar si in autobuz se uitau unii insistent.. :)) 
"Ia uite ce are aia desenat pe picior!" :)) Frumos era sa le spun ca se numesc colanti, dar de ce sa-i trezesc eu din ignoranta lor?!
Sa vedeti cum se uita la parul meu, cred ca babutele ma considera nebuna, desi nu mi-a zis niciuna nimic pana acum. Iar bunicii mele ii plac colantii si ii place si nebunia din par, asa ca sigur tempereaza vecinele pe afara. :))

Versurile scrise la inceputul postarii sunt ale melodiei She's like thunder - Doro Pesch.


P.S.: Daca va face ceva cu ochiul pe Romwe, au o noua promotie:

Memorial Day also means the start of summer!  Holiday is coming, as well as beach, sunshine, barbecue etc.  
Are you ready for your holiday?  Have you prepared bikinis, sunglasses, hats?
For this reason, Romwe is holding a 20%off sale, where you will find your favorites J

1.       20% off selected items
2.       Date: 05/25/201305/27/2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...