vineri, 25 martie 2011

Bratara Pink Love

      Nu ma intrebati de unde scot titlurile, pentru ca nici eu nu stiu..
      Aceasta este bratara cu margele din plastic mari, roz, de care v-am spus ieri. Probabil pare o bratara de fetite, dar mie imi place si as purta-o impreuna cu alte bratari sau chiar singura.
      Charmul este argintiu, am facut pozele seara si de aceea a iesit atat de inchis la culoare. Mie imi place mult inchizatoarea, arata foarte frumos si nu e prea mare.
       Astazi am mai "bijuterit" o bratara cu multe margele colorate, dar e destul de..mare si nu-mi dau seama daca chiar imi place. :)) Poate voi posta cateva poze cu ea in zilele urmatoare.
       Deci aceasta este bratara Pink Love:



      Cred ca maine voi posta ceva ce nu are legatura cu bijuteritul, dar inca nu m-am decis.

      Va pup!

4 comentarii:

  1. Zalele alea de la inchizatoare sunt doua sau e doar o za dubla?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt duble, sunt cate 2 zale. Am pus asa sa fiu mai sigura ca nu se desfac, dar nu arata rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi ca poti cumpara zale duble. Astea nu-s asa sigure. Se desfacee prima, apoi a doua.
    Te-am intrebat daca is doua pentru ca nu intelegeam de ce sunt asa departate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles. Chiar am vazut ca tu folosesti zale duble, dar nu aveau de unde am cumparat eu. Poate voi gasi la urmatoarea comanda. :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...