joi, 31 martie 2011

Lotiunea pentru cuticule Kallos



       Pentru ca am citit pareri bune si mai putin bune despre lotiunea pentru cuticule de la Kallos, m-am gandit sa va spun si parerea mea.
       Prima data am incercat pe o singura unghie (suna ciudat "pe o singura cuticula") si n-am observat nimic decat faptul ca mi-a inmuiat cuticula si astfel am indepartat-o mai usor.
       Acum cateva zile am incercat-o din nou si parca am reusit sa desprind bucati din cuticule, dar nu a "dizolvat" cuticulele. Aseara i-am mai dat o sansa. Imi inmoaie foarte bine cuticulele si astfel le pot indeparta foarte usor (folosesc un intrument de taiat cuticule ca cel din poza de jos) si chiar mi-a placut ca nu trebuie insistant, se iau frumos si uniform. Dar nu le dizolva, cel putin nu la mine.
      Produsul are 11ml si costa aproximativ 5lei. Cred ca l-as recumpara pentru ca nu ma mai chinui cand tai cuticulele, acum stiu ca le pot taia usor si raman frumoase, nu ciopartite. :)) 

P.S.: Stiu ca poza mea nu e clara, dar m-am incapatanat sa nu iau o poza de pe internet. La instrumentul pentru cuticule am luat pentru ca nu stiu unde l-am pus pe al meu; de cand cu bijuteritul le-am intors pe toate pe dos!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...