duminică, 27 martie 2011

Cool-cosmetics - fonduri de ten

       Stiu ca ieri am disparut ca vacuta-n ceata, dar aproape toata ziua am fost in oras cu iubitul si n-am mai avut timp sa fac poze si sa scriu postarea. Asa ca astazi va voi spune cateva cuvinte despre fondurile de ten (testere) comandate de la Cool-cosmetics. Intr-o alta postare va voi spune si despre alte 2 fdt sub forma de pudra si alte chestiute comandate tot de acolo.
      Inainte sa va spun despre produse, as vrea sa spun cate ceva despre Andrada, fata care se ocupa cu blogul. Va zic sincer ca este o persoana buna, chiar prea buna. Am vorbit de multe ori cu ea si m-am mirat de cata rabdare poate avea. :)) 
E foarte atenta cu clientii, am rugat-o sa-mi compare nuantele fondurilor de ten sa vada care e cel mai alb (da da, asa-s eu) si a avut multa rabdare pana mi-am ales tot ce mi-a trebuit.
      Andrada, iti multumesc inca o data! Stii ca esti The Best!:*
      In plus, rezerva si produse cam 4-5zile. Si chiar aveti de unde alege, nu aduce doar testere de fdt, are si varianta full-size la unele, are rujuri, luciuri, eyelinere, farduri etc.
      La prima comanda mi-am luat 5 testere de fdt, pentru ca eu mereu am o problema cu ele: majoritatea se fac galbene pe fata mea si se inchid putin la culoare, unele o dau chiar in portocaliu. La a doua comanda am luat 2 testere (unul lichid, unul pudra) si un fdt in varianta mare, pudra.


       Max Factor Lasting Performance (100 fair) - acesta este preferatul meu pentru ca este foarte albicios. Nu da nici inspre galben, nici inspre roz. Are acoperire medie.
       Max Factor Colour Adapt (40 creamy ivory) - acesta este mai inchis la culoare, nu cu mult, dar cu destul incat sa nu mi se potriveasca pana nu ma caramelizez putin. As zice ca are acoperire medie, insa l-am testat o singura data.
       L'Oreal Visible Lift Serum (100 ivory) - acesta se inchide putin la culoare cand il aplic pe ten. E deschis la culoare, insa parca nu e destul pentru mine.
       Matte Morphose (110 ivory rose) - nu-mi place, e rosiatic, de aceea nici nu l-am folosit. Insa cand la testat am remarcat textura atat de placuta, nici nu as sti cum sa explic in cuvinte. Oricum, mi-a placut mult textura, pacat ca are culoarea aceasta rosiatica (poate e asa doar pe tenul meu alb).
       Maybelline Dream Satin Liquid (10 ivory) - nu are o nuanta prea deschisa, de aceea l-am testat doar pe mana, il voi folosi la vara daca ma voi carameliza :) Cred ca are acoperire medie, insa nu pot spune sigur.
       L'Oreal Accord Parfait ( nu retin nuanta, cred ca era N1 ivory rose nuanta e C1 Rose Ivory) - nu l-am gasit ca sa-l pozez alaturi de celelalte. E deschis la culoare, insa nu e la fel de deschis ca cel pe care l-am testat eu in magazin (acela avea R1 in loc de N1), dar Andrada mi-a explicat ca difera nuantele (cred ca unele sunt produse pentru Europa si altele pt America, dar la cat sunt de zapacita e posibil sa gresesc). 

Edit: Am uitat sa spun ca am pus banutii inainte, in cont bancar, si n-am avut nicio problema cu nici una din comenzi! Andrada este o fata serioasa, puteti avea incredere in ea! :)

Cam atat despre fdt, va pup, sa fiti "cu-minte"! :)

4 comentarii:

  1. Super! si eu salivez zi de zi la chestiutele de pe blogul Andradei!:X cand o sa am banutii necesari o sa comand si eu tot ce se poate!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu i-am zis ca ma obsedeaza deja! Si imi e si mai ciuda ca mereu vad cate ceva, dar eu nu stiu sa pun banuti deoparte!:)) insa in fiecare luna cand iau banutii o sa dau cate o comanda sa ma aprovizionez cu de toate.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. La Accord Parfait si la noi sunt impartite pe R, N si L...Rose, Natural, si L nu mai stiu de la ce dar erau numai 2 pentru tenul foarte bronzat. Problema cu ele e ca R e cam prea roz, iar N in loc sa fie variatii de nude, natural, au prea mult pigment galben. Eu n-am gasit niciunul care sa mi se potriveasca perfect, dar neajunsul cel mare a fost ca ma umplea de cojite si arata prafos, in timp ce sebumul trona. :)
    Si eu salivez pe blogul andradei, dar mereu gasesc altceva mai important de facut cu banii si tot aman....imi place ffff mult mat' morhose, eu am sable rose si tot e cam deschis, si sper sa il gasesc la ea ca-i pe terminare si nu ma indur sa dau 50-55 lei in magazin. Iubesc textura fondanta, acopera perfect si nu e asa prafos ca altele de genul spuma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramona - nu stii ce mult ma bucur sa te "vad" pe blogul meu! Serios!:D
    Si partea unde sunt eu scofita - de abia acum am vazut ca eu nu ti-am dat follow, desi te urmaresc de multa vreme. Asa-s eu, mi zapacita.
    Am citit cum sunt impartite, dar chiar nu mai retin exact cum a zis Andrada, insa intr-o alta zona sunt impartite altfel. Bine ca mi-ai amintit sa editez, al meu e C1 Rose Ivory, iar la noi nu sunt nuante cu C. Mie mi-a placut pentru ca l-am vazut cam alb, asa ca mine, cand l-am testat la magazin. Testerul insa e putin mai inchis si nu l-am folosit, doar l-am testat.
    Pe Mat' M. l-am abandonat de cand l-am deschis si i-am vazut culoarea. Probabil la mine ar merge ca blush, dar nu e sufiecient de pigmentat pentru asta. :)) E mult prea rosiatic, insa textura e de vis.
    E rentabil sa comanzi de la Andrada, nu zic doar ca sa o laud, dar chiar are chestii bune la preturi mai mult decat bune.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...