luni, 25 aprilie 2011

Cadoul Iepurasului pentru mine!

        Buna tuturor! Cum ati petrecut de Paste? :) Iepurasul v-a vizitat?
       Criza l-a afectat si pe Iepuras, dar nu-i nimic ca noi nu ne suparam pe el, nu?:P
      Iepurasul meu mi-a adus rimelul care-mi place (daca m-am plans ca n-am) si doua perechi de cercei (stia ca pot face si eu ceva asemanator, sa ii am drept model)!:))
       Si pentru ca m-am gandit ca poate unele din noi au un buget mai redus acum si sunt in cautarea unui rimel bun,  am facut si poze cu periuta rimelului. Mie imi place mult, acesta e al doilea tub. Prima data nu mi-a placut, deoarece nu avea consistenta aceea lichida, acesta nu e atat de lichid, iar eu credeam ca am nimerit unul aproape uscat!:)) Pretul e mai mult decat bun, prima data am dat 12lei pe el, acum doar 10!:D
       Stiu ca n-am postat zilele acestea, dar voi recupera dupa ce ma intorc acasa.
         Voua ce v-a adus Domnul Iepuroi?:D
       
         Va pup!:*

4 comentarii:

  1. Imi plac cercelusii:X
    Pe mine nu m-a vizitat iepurasul dar nu-i bai:))
    Am petrecut in familie:)
    De unde ai luat rimelul?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!:*
    Ei lasa, ca va veni Mosul mai incarcat:P
    E luat din Deva, dintr-un magazin cu cosmetice. Daca esti de acolo il intreb detaliile pe iuby!:))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cerceii aia imi aduc aminte de lustrele pe care le avea bunicmea cand eram mica :|
    Iepurasul a fost iuby al tau? :P Sa le porti toate cu placere! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha, Iulia, ce comparatie!:)) Da, el s-a transformat in Iepuras! Nu s-a lasat pana nu mi-a luat ceva, desi i-am tot repetat ca nu vreau nimic:P
    Multumesc frumos:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...