miercuri, 20 aprilie 2011

Trandafirasi!

        Hello!
       Dupa ce mi-am primit coletul cu materiale, n-am putut rezista sa nu "bijuteresc" ceva. ;)) Credeam ca floricelele vor fi ceva mai mari, dar sunt ok si asa, mai invat si eu ce si cum!
       Am facut cercelusi cu clipsuri -tare dragalasi si micuti- si niste ineluse asortate, mai mult pentru fetite. As fi vrut niste cadre de inele mai frumoase si mai durabile, insa n-au fost la momentul acela, asa ca m-am multumit cu ce am gasit. Verisoarei mele i-a placut inelusul pe care i l-am facut cadou! Normal, doar are 9-10 ani!:))
       Va las cateva poze cu trandafirii mei colorati! :)
Cercelusi:

 
       Ineluse (scuzati manichiura pe duca!):

       Va pup!:*

13 comentarii:

  1. nu te dor urechile de la clipsuri? Tin minte ca mama avea o pereche de cercei cu clipsuri care imi placeau la nebunie..dar nu ii puteam purta pentru ca ma dureau urechile :(
    F simpatici trandafirasii tai :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbi sunt, ai vazut si cercelusii pe care i-am cumparat ai trandafirasi asemanatori, ar merge sa mai faci tot asa niste cercei cu perlute si trandafirasi, sunt innebunita dupa ei.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia - I-am purtat o singura data, de altfel si prima data cand am purtat clipsuri. Nu i-am pus eu prea bine si mi-au cam lasat urme!:)) Cred ca trebuie sa ma obisnuiesc putin cu ei si sa invat cum sa ii asez corect.
    Multumesc frumos, esti draguta!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura - ai tai sunt mai frumosi! Luna viitoare dau comanda de adezivi, luna asta am cumparat pistol de lipit, dar nu prinde pe metal!:)) Si o sa iau si baze cu tortita si cu tija, ca nu poarta multa lume clipsuri. Doar ca nu erau de celelalte cand i-am comandat eu.
    M-am tot uitat daca le pot prinde ceva in jos, ca asa as fi vrut, insa n-am de unde sa atarn nimic.
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa vad ce frumuseti creezi cu ei.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu abia astept sa iau bani, ca deja am devenit maniaca!:)) Numai la comenzi imi sta capul:P
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguti sunt:x
    Dar de unde comanzi toate "chestiutele" pt a confectiona cercei/inele??
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunshine - Multumesc! Comand de pe breslo.ro
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ai adus aminte ca am un inel cu un trandafir exact asa de la prietenul meu..mi l-a oferit spunand ca nu i-a placut altceva in tot balciul si nu a vrut sa raman cu degetelul gol daca bani de mai scump nu are:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Maria - Foarte dragut gestul! Eu am inel cu fluturas de la iubitul meu, dar e tot de metal. Unul de argint ar fi mult prea scump, prefer mai multe, dar de metal!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa si eu..pana la acel inel special, ma multumesc si cu cele mai mici metalice sau plasticate:))

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt superbi trandafirasii...esti f talentatat..e bine ca faci din hobby, jobby, de fapt e ideal sa imbini munca cu pasiunea :*

    RăspundețiȘtergere
  13. SuperficialBeauty - Iti multumesc foarte frumos! Da, ma bucur si eu ca pot face ceea ce-mi place :) :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...