miercuri, 6 aprilie 2011

Cercei Elegant Red

       Buna fetelor!
       N-am stiut ce sa postez azi, dar mi-am amintit ca mai e o pereche de cercei inca "nedezvaluita". :)
        Au fost comandati oarecum - adica mi-a spus ca vrea ceva cu rosu si sa fie lungi! :))
        Margelutele sunt de plastic, lucioase, insa nu au dungi sau defecte, aratau foarte bine. Nu sunt chiar rosii, mai degraba bordo sau o nuanta de rosu mai inchis. Nu am fixat margelele, se muta ele pe lant si raman la mijloc cand cerceii sunt purtati, am vrut sa fie mai interesanti.

        Pana saptamana viitoare cand primesc materiale va voi plictisi cu review-uri, cel putin 2.

        Sa fiti cu-minte!:*

2 comentarii:

  1. Frumosi, lungi pe gustul meu :) Mi-ar placea sa faci si modele cu lanturile negre.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona sa stii ca ma gandeam ca n-am sanse sa fac ceva pe gustul tau!:) Nu mi-a placut ce am facut cu lanturi negre, insa era alt model si chiar nu arata bine. Promit ca incerc dupa ce-mi primesc materialele!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...