duminică, 28 august 2011

I love my followers!

Buna seara, dragele mele!
Am ajuns la 200 de followeri si sunt foarte fericita datorita acestui fapt! Va multumesc din suflet ca ma urmariti! Si mai mult le multumesc celor ce nu au dat follow doar datorita unui concurs si chiar si mai mult le multumesc celor ce m-au ajutat si m-au indrumat in tot timpul de cand am facut acest blog! 
Va multumesc din suflet, inseamna enorm pentru mine fiecare parere de-a voastra, fiecare comentariu imi aduce un zambet si ma bucura enorm prezenta voastra aici!


Le multumesc frumos si celor ce mi-au pus linkul in blogroll, acest lucru m-a ajutat enorm si inca ma ajuta! :) De asemenea, tin sa le multumesc si celor ce au preluat bannerul meu! Mai pe scurt, le multumesc tuturor celor ce m-au ajutat inca de la inceput si ma mai ajuta si acum sa-mi fac un loc in blogosfera!

Pe final, va las cu melodia pe care am ascultat-o astazi intr-una!


Va pup si va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...