miercuri, 17 august 2011

Review: Farduri crema Innoxa

Buna fetelor!
Fardurile despre care va voi vorbi astazi sunt primite din partea celor de la Farduri.ro, le-am testat si vreau sa va spun parerea mea.
Sincer, cand am vazut ca sunt farduri crema nu ma gandeam ca le voi folosi, credeam ca se strang urat in pliuri dupa nici 5 min, insa am fost surprinsa foarte placut.
Am primit spre testare 2 nuante: Brun [un maro sidefat superb] si Rose Tendre [un roz mat]. Pe site gasiti aici nuanta Rose Tendre, care costa doar 7 lei!
Le-am aplicat peste primer [Manhattan eyeshadow base] si au stat la locul lor in jur de 5 ore, dupa care au creat niste linii fine, insa nu foarte deranjante. Cu fard peste ele dureaza mult mai mult, eu aplicam un fard mai nepigmentat si arata foarte bine.
Nu prea mai am altceva de spus, mie imi plac si cred ca la pretul lor chiar merita incercate. Am incercat sa fac si niste swatch-uri in lumini diferite, desi nu stiu daca va ajuta sau nu.



In magazinul online Farduri.ro gasiti produse de brand la preturi de outlet, unele din ele fiind disponibile doar la comanda, iar in magazinul fizic din Bucuresti gasiti produse care sunt pe stoc, puteti testa, mirosi, simti texturi si vedea culori.




Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...