miercuri, 3 august 2011

Memories..

Buna dragelor!
Azi ma apuc sa fac lista participantelor la concurs, in maxim 2 zile sa pot anunta castigatoarele/castigatorii.
Multe stiti ca luna trecuta a fost ziua mea, asa ca m-am gandit sa va arat moaca mea, a iubitului meu si a unuia din fratiorii mei, Catalin [mai am unul mai mic - Vladut].
N-am facut nimic special, am fost la o mica plimbare, am papat inghetata si m-am simtit copil. Am insistat ca am voie sa ma dau in leagan [hutut - cum zic eu] cat doresc, ca doar o data pe an e ziua mea! Iuby radea de mine, dar nu a contat, eu m-am simtit bine. :))




Unele poze sunt cam galbui, voi stiti ca eu-s alba! :)) Si-n final, iuby meu va arata si limbuta, e obraznic, da'-l educ!:)) [Iuby, te iubesc!:*] 
Observati ca m-am jucat si cu marcarea pozelor, se putea altfel?!:))


Pupici!

10 comentarii:

  1. esti asa frumoasa alexandra!
    va sta super impreuna :X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te contrazic, dar zic totusi ca mi-ar placea sa seaman cu tine!:)) Macar parul si buzele sa le am ca tine si m-as multumi:D
    Iti multumim!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti niste frumosi.Ma bucur sa va vad in sfarsit asa cum trebuie, foarte frumos.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim frumos, scumpa mea! Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa iti dea cel de sus in cap ca nu stii sa apreciezi calitatile pe care le ai :-w

    RăspundețiȘtergere
  6. Va sta foarte bine impreuna !! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Frumoasa - uei, apreciez! Stiu exact ce am si ce nu am, nu e bn asa?!:)) :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...