sâmbătă, 8 septembrie 2012

Lenjerie sexy

Buna seara, fetelor!
Zilele trecute am dat peste site-ul E-lenjerie.ro si am descoperit niste produse foarte frumoase. Au articole de lenjerie absolut superbe! Pe site gasiti si lenjerie de lux, costume de baie, body-uri si pijamale. Probabil voi mai reveni cu un post sa va arat la ce salivez eu din categoria costumelor de baie, insa acum va arat la ce mi-a ramas gandul din categoria lenjeriei.

Nu arata superb? Imi plac foarte mult modelele acestea si atentia la detalii.
Iar pentru noptile fierbinti, as alege..
Nu-i asa ca-s absolut superbe? Care va fac cu ochiul?
Mie acesta mi se pare tare jucaus, iar acesta foarte sexy.

Va pup, sa aveti o noapte [ne]buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...