sâmbătă, 22 septembrie 2012

Review: Keratina Lichida Anian

Buna seara, dragele mele!
Acum cateva luni, am primit spre testare 3 produse oferite de TrioDeluxe.ro: sapunul de Marsilia, balsamul bifazic si keratina lichida Anian.
Astazi vreau sa va vorbesc despre ultimul din ele, adica despre keratina lichida.


Anian Keratina Lichida
<< Anian Keratina Lichida contine ingrediente identice cu cele din structura parului, care actioneaza cu o intensitate cu atat mai mare, cu cat e parul mai deteriorat. Actiunea keratinei Lichide Anian revitalizeaza stralucirea matasoasa, naturala a parului, revigorandu-l si dandu-i volum, astfel incat sa arate radios si sanatos.
Instructiuni de folosire: Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si dat cu balsam. Aplicati Anian Keratina Lichida, apoi masati usor si pieptanati.
Important: Uscati usor cu uscatorul de par, caldura fiind necesara pentru fixarea ingredientelor active pe par. Coafati ca de obicei.
Cantitate: 250ml >>

Aceasta este produsul care ma atragea cel mai tare si pe care de abia asteptam sa-l testez.
Mi-era teama ca, avand un par foarte matasos si fin, keratina il va face chiar mai fin si-l va "lipi" de cap.. Ei bine, m-am inselat!
Keratina imi inaspreste parul - nu in sensul rau, de par degradat sau care nu arata sanatos, ci in sensul bun, adica imi face parul mai tare, pare mai rezistent si usor aspru, dar totusi arata sanatos.
Mie imi place foarte mult efectul acesta de "inasprire", chiar aveam nevoie de asta, deoarece avand un par foarte fin si matasos, de multe ori mi-era greu sa-l fac sa stea cum vreau eu. De aceea l-am si vopsit, credeam ca poate reusesc sa-l fac mai aspru, insa nici vopseauau n-a avut deloc acest efect.
Dupa ce aplic keratina, conform instructiunilor, imi usuc parul cu uscatorul, insa aplic si spray pentru protectie termica.
Am observat ca parul meu arata diferit, capata putin volum si sta altfel, e mai..ascultator!
La final, il indrept cu placa si ma minunez de efect - parul pare puternic, stralucitor, rezistent si sta asa cum imi doresc eu. Aplic fixativ si gata, in 15-20minute am reusit sa-l fac sa arate foarte bine si sa straluceasca. :))
Keratina are un miros foarte subtil si placut, insa nu se simte deloc dupa ce parul este uscat. 
Mie imi place mult si am inceput sa folosesc si balsamul bifazic in acelasi timp - ma spal pe par, il sterg usor cu prosopul, aplic balsamul bifazic si pulverizez putin spray de protectie termina, apoi pulverizez keratina si usuc coplet parul, dupa care aplic din nou sprayul de protectie si usuc parul. De abia dupa aceste etape pot folosi placa cu incredere. :) Oi fi eu obsedata de protectie, dar e mai bine decat sa ma trezesc cu toate varfurile despicate. Si acum am parte de ele, dar nu mi-am tuns parul de vreo 3 luni, cred ca e normal sa am problema varfurilor despicate. :)

In concluzie, eu chiar recomand keratina, am citit si pareri ale fetelor carora le face parul mai fin si matasos, dar ma bucur enorm ca pe al meu il face sa para mai aspru, dupa cum am explicat mai sus.
Cantitatea sigur imi va ajunge cateva luni bune, nu trebuie pulverizata jumatate de sticla la o utilizare, pentru ca [evident] efectul nu va fi cel pe care-l dorim. :) Eu dau cateva pufuri, pana consider ca toate suvitele sunt keratinizate [cuvant nou, da?]. :))
Gasiti keratina aici, cantitatea e foarte buna pentru pretul pe care il are.

Voi ati incercat Keratina Anian? Daca da, ce parere aveti despre ea? :)

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...