sâmbătă, 15 septembrie 2012

Util: Cum pui tag intr-un post pe Facebook

Buna fetelor!
Am vazut ca unele din voi nu stiti cum sta treaba cu tagul pe facebook si m-am gandit ca un tutorial v-ar fi de folos.
Am luat ca exemplu giveawayul meu, la care v-am cerut sa scrieti "Castiga o geanta de la A piece of Sparkling Beauty!" cu tag pe numele paginii.

Iata etapele:
1. Mai intai trebuie sa dati like paginii, de abia apoi o veti putea selecta cand dati tag. Copiati linkul de la postarea cu giveawayul [e cel de sus din bara, asta cred ca stie toata lumea] cu "copy"["copiaza" - click dreapta pe mouse ca sa apara optiunea, dupa ce selectati linkul] si il introduceti intr-un post nou pe wallul [peretele] vostru de Facebook cu "paste"["lipeste" - tot click dreapta de pe mouse]
2. Acum stergeti linkul ca sa puteti scrie mesajul cerut - "Castiga o geanta de la A piece of Sparkling Beauty". Nu va faceti griji, ramane acolo preview-ul catre postare.
3. Acum scrieti mesajul, cu @ in fata numelui paginii. Veti vedea ca dupa ce puneti tagul @ si incepeti sa scrieti numele paginii, va vor aparea mai multe pagini ce au in denumire textul pus, o selectati [adica dati click pe ea] pe cea care trebuie [in cazul nostru e chiar prima].
 4. Dupa ce selectati pagina, scrieti restul de text si apoi dati "Post" ["Posteaza"].
 Dupa ce am dat sa posteze:
Si asa va arata mesajul final:



Ei, vi se pare greu? Nu e deloc si oricine poate face asta. :) In cazul in care nu va apare pagina cand scrieti @ si numele ei, va sfatuiesc sa il lasati cateva minute, deoarece mai face Facebokkul figuri uneori, cat e Like-ul "proaspat". :))

Sper sa va ajute acest tutorial. Daca nu am explicat ceva bine imi puteti lasa un comentariu cu ce va e neclar. :)

Va pup, fiti cu minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...