miercuri, 24 octombrie 2012

♥ Giveaway Roz ♥

Buna dragele mele!
Poate o sa vi sa para putin ciudat sa ofer ca premiu un costum de baie, avand in vedere vremea deloc frumoasa si foarte friguroasa, insa o fata draga mie, Alina lui Brumarel, mi-a spus un lucru intelept de care uitasem: "Omul destept isi face vara sanie si iarna car!", asa ca..haideti sa fim destepte! :))
Durata Giveaway-ului: 24 octombrie - 14 noiembrie 2012 
Premiul: Costum de baie din 2 piese Madera, culoare roz, marime 38
Poate fi cumparat de aici.


Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC in mod public
* Sa dati like paginilor mele de facebook - A piece of Sparkling Beauty si Bijuterii HandMade
* Sa dati Share acestei postari pe Facebook cu mesajul "@A piece of Sparkling Beauty ne invita la giveaway!" cu tag in fata paginii, am facut aici un totorial, trebuie doar sa schimbati linkul si mesajul.
BONUS - pentru fetele care ma urmaresc si lasa comentarii la postari:
* Daca ai comentat la o postare [postarile de tip giveaway/giveaway winner se exclud!] in perioada  1 sept - 20 oct, lasa-mi linkul postarii la care ai comentat in comentariu si primesti o sansa in plus la extragere! :)


Lasati un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda raspunsurile la cerinte, adica numele cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like paginilor si link-ul de la Share [atentie sa faceti share-ul public, altfel nu-l voi putea vedea!] si daca indepliniti cerinta de la bonus, lasati si linkul postarii la care ati comentat.
Imi rezerv 10zile de la data incheierii giveawayului pana la data extragerii castigatoarei!
Castigatoarea va avea 72 de ore la dispozitie ca sa ma contacteze.
Nu va inscrieti de mai multe ori, o sa verific ip-urile, iar cine incalca regula va fi descalificata si nu se va putea inscrie nici la urmatoarele giveawayuri!

Premiul este oferit de mine, de aceea nu va puteti alege marimea, este marimea M, daca credeti ca nu vi se potriveste lasati sansa altor fete. :)

Va pup si astept cu drag inscrierile voastre!

LE: Lista fetelor inscrise:
Din pacate, un share nu a fost facut public si am descalificat fata:
Am randomizat lista cu Random.org, iar castigatoarea este:


Felicitari Raluca!!! Astept un mail de la tine in 48 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...