vineri, 26 octombrie 2012

Review: Sapun exfoliant cu cafea Savonelle ♥

Buna fetelor!
Acum 2 saptamani am primit Sapunul natural cu cafea Savonelle, spre testare. M-am bucurat mult cand am fost aleasa sa-l testez, deoarece este un sapun natural care exfoliaza pielea, exact ce aveam eu nevoie!

Producatorii il descriu asa:
<< Este un exfoliant dur care, printr-un masaj puternic, stimuleaza circulatia sangelui, elimina stratul de celule moarte de la suprafata epidermei reducand, incet-incet,  aspectul de "coaja de portocala" al pielii. 
Va punem la dispozitie doua variante ale acestui sapun:
* varianta dura, extrem de abraziva, ce exfoliaza brutal si inroseste pielea fara mila, lasand-o fina, moale si pregatita pentru a absorbi cu sete crema de corp
* varianta soft, ceva mai emolienta, mai ingaduitoare, mai usor de tolerat
Recomandari: ten normal
Gramaj: 100±5grame >>
Ce parere am eu:
  Ei bine, cand l-am primit am fost...dezamagita! Asteptam un sapun cu cafea, deci credeam ca are si mirosul cafelei, insa nu avea nici pic de miros de cafea, ci un miros destul de puternic de scortisoara. Iar mie..mie nu imi place scortisoara aproape deloc. :)
Totusi, am zis ca trebuie sa-l incerc sa vad ce efecte are si ce miros ramane pe piele. L-am primit vineri si l-am folosit doar duminica, ziua in care imi permit sa stau o ora - o ora si jumatate intr-o cada aproape plina cu apa calda si cu muuulte spume. L-am folosit inainte de asta o singura data pentru spalatul mainilor, deci nu se ia in calcul.
Poza e facuta chiar dupa ce mi-am spalat manutele cu el, in nerabdarea mea am uitat sa-l pozez inainte.
Trecand peste mirosul de scortisoara, am observat textura sa neobisnuita, fata de celelalte  sapunuri solide pe care le-am folosit de-a lungul vremii. Are o textura mai moale, se vede in prima poza cu sapunul urmele degetelor mele, am vrut sa vad daca il fac sa-si schimbe forma si cred ca daca as presa mai tare as reusi sa-i fac o gaurica. :)) Acest aspect nu ma deranjeaza deloc, e chiar funny, ma tot jucam cu el lasand urme. :))
Si, cum va spuneam, l-am folosit cand am facut o baie luuunga si relaxanta si..l-am adorat! La propriu! M-am obisnuit si cu mirosul [doar am gel de dus cu miros de cafea, daca chiar vreau sa-l simt] asa ca am pus manuta pe sapun si m-am "sapunificat" peste tot si am ramas uimita. E o senzatie atat de placuta, parca beneficiam de un masaj divin. Sunt foarte bucuroasa ca am ales varianta soft, cred ca cea dura era chiar "brutala", cum e descrisa de producatori.
Sa va zic ca m-am spalat de vreo 3 ori cu sapunul doar in aceea ora?!:)) Nu ma puteam opri, atat de mult imi place senzatia. I-am povestit si iubitului meu si ii voi comanda si lui un sapun, mai ales ca ii place tare mult scortisoara, cafeaua mai deloc.
Pielea a ramas foarte curata, am observat efectul de "piele care scartaie". Am aplicat si crema de corp, deoarece asa e recomandat dupa exfoliere, insa am folosit sapunul si fara sa aplic crema si a fost ok, pielea mea e de soi bun, uit de crema cu saptamanile.
In concluzie, cred ca v-ati dat seama ca sapunul natural cu cafea m-a cucerit total! Ma relaxeaza si ma binedispune de fiecare data cand il folosesc. E ca un masaj pe care mi-l pot face singura si pe care-l ador!
Sapunul costa doar 10lei, cred ca e foarte convenabil, desi, daca-l folositi ca mine de 3 ori la un singur spalat, s-ar putea termina prea repede. :))

Ma gandesc sa comand si sapunurile naturale Savonelle cu cacao si menta, migdale dulci si lavanda. Daca stau sa ma gandesc, cam toate ma tenteaza! :)) 
Voua ce sapun va face cu ochiul?

Va pup!

P.S.: Am observat ca pe unele poze trec blogul cu "ro" la final, iar pe altele cu "com", cum era inainte. Sunt zapacita, asta-i singurul motiv! :))

LE: Se pare ca cei de la Savonelle au avut probleme cu contul google si cu celelalte conturi, iar adresele care functioneaza, precum si noul blog sunt:
 

Yahoo Messenger id: savonelle

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...